6 Aralık 2012 Perşembe

Garnier BB Krem ve Bee Beauty Body Butter

 Selamlar canlar.Dün saat 15:30 sularında telefonuma bir mesaj düşmüş Gratis'te indirim varrr!! diye.Tabi bunu duyan ben durur muyum yerimde :) iş çıkışı hop soluğu Gratis'te aldım.Ne zamandır şu BB kremleri merak ediyordum hiç kullanmadım denemek istiyordum.Hazır indirimde varken almamak kaçınılmazdı benim için..


 
Benim T bölgem yağlı oldugu için diğer BB krem cildimi daha çok yağlandırabilirdi
ama bu yeni üretilmiş yaglı ciltler için bunu bulduguma çok sevindim :) Denememden memnun kaldım.Akışkan bi hali hali var diğer BB kreme göre çabul emiliyor gün boyu cildimde bozulmadan rahatsız etmeden durdu diyebilirim.hem parlama olayıda olmadı.
 
 
Bee Beauty Body Butter ne zamandır almayı düşünüyordum.İndirime girmiş 12 tl ye aldım
Yoğun yapısı o muhteşem kokusu beni cezbetmeyi başarıyor doğrusu :) Bıraktığı yumuşaklık
tartışılamaz bile menun kalmışımdır her zaman kendisinden.
 
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder