24 Aralık 2012 Pazartesi

Doğal Nemlendirici Kaynağım

   Ellerimin kuruluğu meşhur benim ve bundan o kadar dertliyim ki naptıysam
   istediğim gibi olmuyor .En sonunda kendim yapmaya karar verdim ve çok
   iyi geldiğini söyleyebilirim ..
 
    malzemelerim;


Ve bunların yanısıra kendi ürettiğimiz saf zeytinyağı ,Gül suyu güzel kokması için
koydum bunu Balmumu en önemli olanı da bu aslında.Balmumunu azar azar koymanızı
öneririm,çünkü sertleşebilir ve sonra sizi çok ugraştırır.Daha sonra bu karışımı benmari
usülü ısıtıyoruz. Soğurken arada bir karıştırdım ki bazı yaglar dibe çökmesin diye.Bunu
gece uyurken iyice yüzüme masaj yaparak uyguluyorum ellerime de aynı  şekilde
uyguluyorum .Ellerime yün eldiven giyiyorum ve sabahları yumuşacık uyanıyorum.
Tabi benim gibi kuru ellere sahip olanlar bunu sık sık uygulamalı..



         son halide bu kremimin.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder