22 Eylül 2012 Cumartesi

Gratis Alışverişim


Merhabalar :) Dün gratis alışverişine gittim.. Mersinde gratis yoktu henüz açılalı 3 ay kadar oldu .Forum Mersine de şubesinin açılacagını söyledi sedacım :) (bu arada seda satış danışmanımdı ) çok ilgilendi benimle bayağı sohbet ettik ..Maybelline , Aliz Avien , Max Factor , The Balm , L'oreal ürünlerinde indirimler vardı .Ama ben itiyacım olan şeyleri almayı tercih ettim.
  Gratisin ürünü olan dus jelini aldım . hos fresh bi kokusu var fakat duştan kısa bi süre sonra etkisini kaybediyor..
  Aromanice Body Butter vanilya kokusu beni memnun bıraktı :)
  The library of fragrance vanilla cake batter şekerli vanilyalı kokusu çok hoşuma gitti anneminde öyle :)
  Essence stay natural concealer 01 soft beige aldım . Bana en uygunu bu oldu ışıltılı canlı bi cilt ortaya çıkardı..
  Vaseline aloe fresh nemlendiricisi salatalık özüde içeriyor gün boyu etkisini ve kokusunu hissettirdi.. İndirimler eylül sonuna kadar devam ediyor ..yine ugrayacagım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder